Çeşitli nitelikteki öğretim materyallerinin değerlendirilmesi.
Ölçme değerlendirmede sistemin rolü.
Öğrendiklerim
1- Basılı, yazılı, üç boyutlu gereçler.
İlginç Gelenler
1- Bugünkü dersimizde teorik konular işlendiği için bana ilginç gelen bir nokta olmadı.
Katıldıklarım
1- Süreç değerlendirmesi formu. Bence de bütün öğretmenlerin yapması gereken bir uygulama olduğuna katılıyorum.
2- Askerlik vazifesini bitiren birisi ''ben askerliği seviyorum'' diye düşünüyorsa askerlik kurumunun doğru işlediği düşünülebilir ama durum böyle olmamaktadır.
3- Öğretmen isterse ölçme değerlendirme yöntemiyle öğrencileri birbirine düşman edebilir.
4- Bir materyal için iyi hazırlanmış bir kılavuzun başkaları tarafından da rahatlıkla kullanılmasına olanak sağlar.
5- Ustalık, iş üstünde; uzmanlık, kitaplardan öğrenilir.
Katılmadıklarım
1- Süreç değerlendirme formundaki ''Dersi alanları, performanslarına göre sıralayacak olsanız kim hangi sırada olurdu? '' sorusunu pek uygun bulmadım. Çünkü öğrencilerin derse katılımı çok sınırlı olduğundan ve diğer arkadaşların ödevler konusunda neler yaptığından habersiz olduğum için bu soruyu süreç değerlendirmesi noktasında geçerli bulamadım.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder